00%
0

Sepetinizde ürün bulunmuyor.

İletişim

Instagram


Son Yazılar

Ön Çapraz Bağ ve Yaralanmaları

Diz Eklemi ve Bağları Diz eklemi vücutta bulunan en büyük.. Devamını Oku

Mouse Hastalığı / Karpal Tünel Sendromu

Fare kullanımı, teknolojinin gelişmesiyle birlikte ofis çalışmalarının ayrılmaz bir parçası.. Devamını Oku

Masa Başı Çalışanlarında En Sık Görülen Problemler ?

Masa başı çalışanlarında genellikle uzun süre oturma, tekrarlayıcı hareketler, kötü.. Devamını Oku

Sepetinizde ürün bulunmuyor.

Thera Vita - Temmuz 5, 2024

En Sağlıklı 3 Kahvaltı Alternatifi

Kahvaltı günün en önemli öğünlerinden biri olarak kabul edilir. Bunun birkaç önemi vardır:

  • Enerji sağlar: Gece boyunca uyurken vücudumuz besin ve enerji almaz. Sabah kahvaltı yapmak, vücudumza günün geri kalanı için gerekli enerjiyi sağlar.
  • Metabolizmayı hızlandırır: Sabah yapılan sağlıklı kahvaltı metabolizmanın hızlanmasına yardımcı olur. Bu da gün boyunca daha fazla kalori yakılmasını sağlar.
  • Konsantrasyonu arttırır: Kahvaltı yapmak beynimize glikoz sağlar ve bu da konstantrasyonu ve zihinsel performansı arttırır.
  • Kan şekerini dengeler: Kahvaltı yapmak kan şekeri seviyelerinin dengelenmesine yardımcı olur ve bu da enerjik hisetmenizi sağlar.

Sağlıklı bir kahvaltı, tam tahıllar, protein, sağlıklı yağlar ve meyve-sebze gibi çeşitli besin gruplarını içermelidir. İşte güne sağlıklı başlayabileceğiniz 3 farklı alternatif:

1)Yulaf Ezmesi ve Taze Meyveler

İçindekiler:

Yulaf ezmesi, süt veya bitkisel süt, taze meyveler (muz, çilek, yaban mersini), ceviz/badem, bir kaşık bal veya pekmez

Faydaları:

Yulaf ezmesi lif açısından zengindir ve uzun süre tok tutar. Taze meyveler, vitamin ve antioksidan sağlar, ceviz ve badem ise sağlıklı yağlar içerir.

2)Avokadolu Tam Tahıllı Tost

İçindekiler:

Tam tahıllı ekmek , olgun avokado, limon suyu , tuz ve karabiber, üzerine serpmek için kırmızı biber veya çörek otu, yanında haşlanmış yumurta

Faydaları:

Tam tahıllı ekmek kompleks karbonhidrat sağlar, avokado ise sağlıklı yağlar ve lif açısından zengindir. Haşlanmış yumurta, protein ve önemli vitaminler sunar.

3)Sebzeli Omlet

İçindekiler:

Yumurta, ıspanak, mantar, domates, biber, az miktarda peynir, zeytinyağı veya hindistan cevizi yağı

Faydaları:

Yumurtalar, yüksek kaliteli protein ve sağlıklı yağlar sağlar. Sebzeler, vitamin, mineral ve antioksidan açısından zengindir.

Posted in Blog
Önceki
Tüm Yazılar
Sonraki

© 2024 Thera Vita İzmir. Tüm Hakları Saklıdır.

×